Polityka prywatności
REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO „go-safety.pl”
z dnia 28 maja 2019 roku
Postanowienia ogólne
§1
- Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług w ramach serwisu internetowego „www.go-safety.pl” dostępnego pod adresem https://www.go-safety.pl/.
- Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie użytych w nim wyrażeń:
- „Usługodawca” – MATEUSZ MATUS ON-VISION.PL, NIP 6772438538.
Adres poczty elektronicznej to: kontakt@go-safety.pl;
- „Serwis” – prowadzony przez Usługodawcę informacyjny serwis internetowy, znajdujący się pod adresem: https://www.go-safety.pl/ ;
- „Użytkownik” – każda osoba, która korzysta z Serwisu;
- „Regulamin” – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną wraz z załącznikiem nr 1
- „Usługodawca” – MATEUSZ MATUS ON-VISION.PL, NIP 6772438538.
„Polityka Prywatności”;
- „Usługi” – wszelkie usługi świadczone przez Usługodawcę w ramach Serwisu na rzecz Użytkowników;
- Regulamin jest dostępny pod adresem https://www.go-safety.pl/polityka.
Warunki techniczne świadczenia Usług
§2
Odpowiednio do charakteru Usług, korzystanie z Serwisu wymaga:
- przeglądarki internetowej Google Chrome, Mozilla Firefox lub innej o podobnych właściwościach,
- posiadania adresu e-mail,
- programu pocztowego,
- włączonej obsługi „cookies”.
Użytkownik
§3
1. Użytkownikami mogą jedynie pełnoletnie osoby fizyczne które posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.
Usługi
§4
- Za pomocą Serwisu Usługodawca świadczy usługi informacyjne i promocyjne w zakresie działalności Usługodawcy, tj.:
- dostarczanie treści o charakterze informacyjnym dotyczących działalności Usługodawcy,
- usługę możliwości przekierowania do programu pocztowego Użytkownika w celu przesłania wiadomości mailowej do Usługodawcy,
- Korzystanie z Usług Serwisu jest bezpłatne.
Prawa własności intelektualnej oraz korzystanie z treści w Serwisie
§5
- Usługodawca działa zgodnie z polityką ochrony i poszanowania praw własności intelektualnej.
- Autorskie prawa majątkowe oraz inne prawa własności intelektualnej do Serwisu jako całości oraz jego poszczególnych części, bez względu na ich rodzaj oraz formę, przysługują Usługodawcy, chyba że w Serwisie wyraźnie zaznaczono inaczej.
- Zabronione jest bez zgody Usługodawcy kopiowanie, powielanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub w poszczególnych częściach Serwisu, za wyjątkiem przypadków dozwolonego użytku, o którym mowa w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Ochrona prywatności i dane osobowe
§6
W ramach Serwisu Usługodawca przetwarza dane osobowe Użytkowników oraz inne informacje od nich pochodzące, zgodnie z zasadami określonymi w Załączniku nr 1 do Regulaminu – „Polityka prywatności”.
Przerwy w działaniu Serwisu
§7
Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania okresowych konserwacji Serwisu skutkujących jego czasową niedostępnością.
Postępowanie reklamacyjne
§8
- Reklamacje dotyczące Usług świadczonych w ramach Serwisu można składać drogą elektroniczną pod adresem kontakt@go-safety.
- Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie trzydziestu dni roboczych od dnia ich otrzymania.
Zmiany Regulaminu
§9
- O planowanej zmianie Regulaminu Usługodawca poinformuje poprzez umieszczenie stosownej informacji na stronie głównej Serwisu przez co najmniej 14 dni.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 7 dni od dnia umieszczenia w Serwisie informacji, której mowa w ust. 1.
Czas trwania umowy i jej zakończenie
§10
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, której treść stanowi Regulamin zawarta jest na czas nieokreślony.
- Użytkownik może w każdym czasie wypowiedzieć umowę dotyczącą świadczenia Usługi, przesyłając odpowiednie oświadczenie na adres kontakt@go-safety.pl.
- Zakazane jest dostarczanie przez Użytkowników treści o charakterze bezprawnym, w tym naruszających prawa osób trzecich.
Postanowienia końcowe
§11
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy odpowiednich ustaw, a w szczególności:
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny,
- ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
- rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Regulamin wchodzi w życie w dniu 18 listopada 2018 r.
- Integralną częścią Regulaminu jest załącznik nr 1 – „Polityka Prywatności”.
ZAŁĄCZNIK NR 1
do Regulaminu serwisu internetowego „www.go-safety.pl”
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Zasady ogólne
§1
- Usługodawca przykłada szczególną uwagę do ochrony prywatności Użytkowników oraz do ochrony poufności informacji przekazywanych przez nich w ramach Serwisu.
- Usługodawca dba w szczególności o należytą ochronę danych osobowych przekazanych mu przez Użytkowników oraz nie ujawnia ich osobom trzecim, z zastrzeżeniem przewidzianych przez przepisy prawa okoliczności, gdy tego rodzaju ujawnienie jest obowiązkowe.
Pozyskiwanie danych osobowych
§2
1. Korzystanie z Serwisu przez Użytkowników nie wymaga podania przez nich danych osobowych.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
§3
- Użytkownik wysyłający wiadomość do Usługodawcy, wyraża zgodę na przetwarzanie podawanych przez niego danych osobowych w celu wykonania Usług. Usługodawca przetwarza dane osobowe Użytkownika na podstawie zawartej umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych i art. 23 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych).
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Przetwarzanie danych osobowych
§4
- Administratorem danych osobowych jest Usługodawca.
- Usługodawca przetwarza dane osobowe Użytkownika jedynie w zakresie i okresie niezbędnym do świadczenia Usługi.
- Poprzez zastosowanie odpowiednich sprzętowych oraz programowych zabezpieczeń, dokładając najwyższej staranności wymaganej dla tego rodzaju usług i rodzaju przetwarzanych informacji, Usługodawca chroni dane osobowe Użytkowników w szczególności przed dostępem, pozyskiwaniem i modyfikowaniem ich przez osoby nieuprawnione.
- Usługodawca nie przekazuje danych osobowych podanych przez Użytkowników osobom trzecim, chyba że obowiązek taki wynika z przepisu obowiązującego prawa.
Prawa Użytkownika
§5
- Użytkownik ma w każdym czasie prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych w przypadkach prawem przewidzianych.
- Użytkownik ma prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe jego dotyczące, które podał Usługodawcy i ma prawo przesłać te dane innemu administratorowi, jak również może żądać przesłania przez Usługodawcę swoich danych osobowych innemu administratorowi danych, zgodnie z art. 20 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Użytkownik ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w razie przetwarzania przez Usługodawcę jego danych osobowych niezgodnie z obowiązującymi przepisami.
Inne informacje o Użytkownikach i Usługach
§6
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) to dane przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika
i przeznaczone do korzystania z Serwisu. Pliki cookies zawierają zazwyczaj nazwę strony internetowej,
z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.
- Pliki cookies nie są szkodliwe dla komputera czy innego urządzenia dostępowego Użytkownika, za pomocą którego korzysta z Serwisu.
- Usługodawca wykorzystuje pliki cookies, które zbierają anonimowe informacje o Użytkownikach, w szczególności o sposobie korzystania przez nich z Serwisu, w celu dostosowania Usług i treści Serwisu do indywidualnych potrzeb Użytkowników, zapewnienia najwyższej jakości świadczonych Usług i doskonalenia funkcjonalności Serwisu.
- W ramach wykorzystywania „cookies” Usługodawca gromadzi następujące anonimowe (niepozwalające na identyfikację) informacje o Użytkowniku:
- lokalizacja zakończenia systemu informatycznego w sieci, z którego korzysta,
- IP urządzenia dostępowego,
- nazwy hostów,
- szybkość połączenia,
- czas spędzony w Serwisie,
- rodzaj przeglądarki oraz jej język,
- sposób wejścia na strony Serwisu i ich wyświetlania,
- odwiedzane podstrony Serwisu.
Usługodawca informuje, że oprogramowania służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarki internetowe) dopuszczają przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownik może dokonać zmiany tych parametrów przeglądarki internetowej dotyczących plików cookies. Usługodawca informuje jednocześnie, że ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na funkcjonalność niektórych elementów Serwisu.